heikebiketri

Alla inlägg under december 2015

Av Heike Emmrich - 12 december 2015 21:03

sen är han är Schweizermannen      . 12 veckor sedan vi sågs....Det har varit ups and downs. Väldigt tufft , känslomässigt. I 2 veckor är Reinold här, det kommer bli en omställning för mej.....vi får se hur det går  

Något som är mer känslomässigt är mitt jävla rapport skrivande.....eller inte själva skrivandet , utan allt annat som inte funkar, kan inte skriva sid nummer , skriver jag 3 blir alla sidor 3....i varje nytt styck ändrade datorn textsnitt....ja det har varit ett ett jävla bölande och energikrävande tid. Jag behöver hjälp....och i gengäld gör jag annat som jag kan ....men jag är nog väldigt naiv, det funkade inte så märkte jag. Man är sig själv närmast.

Är på banan igen med löpträningen, men jag kan inte sluta eller dra ner på min astma medicin eller allergi medicin, provade då fick jag genast svårt att andas och lungorna kleggade igen....FUCK  !! har  så svårt att springa snabbt nu förtiden. Men jobbar på uthålligheten ist. Läkaren säger : spring bara spring, då håller du lungorna friska !  jag tar honom verkligen på orden     .  Ökar på lite mer varje vecka..några fler mil i veckan vill jag upp i....är inne i flow när det gäller styrketräningen, också viktigt att springa med bra hållning för andningens skull.  

Jag tycker det är supertrevligt med alla + grader.....Skit i snön ! Nästa vecka vänder det så sakterliga , nöjd med det.

Det ringde på min mobil i förrgår....och när jag såg nummret tänkte jag bara ; att Ni ens försöker och så knäppte jag bort samtalet.

                                                  
         







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards