heikebiketri

Alla inlägg under februari 2019

Av Heike Emmrich - 10 februari 2019 17:08

är jag på GC, gudars vad jag längtar till sol och värme. Har kört många långa spinningpass den senaste tiden, vill ju vara bra preparerad när jag ska ut och cyka med alpcyklisten. Vill ju inte bli en ryggsäck......I freags körde jag skitslut på mina ben/kroppen :) dubbla Elin pass med rpm utan dess like, näst sista intervallen tänkte shit hur ska jag få till den här intervallen.....men man plockar fram en oanad styrka, så poff var den över !.  Tror jag cyklade

 

hela natten, var så uppe i varv.  Simmet var segt.....men sen så bestämde jag mej för ett långpass spinning på Hälsomagasinet och det gick hur lätt som helst!  Hälsade på Yousef, på hans dotters dopkalas. Väldigt annorlunda och spännande. Fick gosa med lilla bebisen ååå så söt   sen typ dog jag i soffan , eller ja typ mamma har fått iphone.....och jisses vilken omställning för henne, jag var inne 2 gånger och fixade till och visade   men kul att jag kan skicka bilder till dom nu. Deras andra var en stenålders mobil, lock som man fällde upp.  I morse vaknade jag till vid 6 tiden och bara kände ...ALDRIG att jag orkar gå och simma ......somnade om till halv nio, tror inte jag rörde mej ur fläcken i natt. Tog en långpromenad i solen och skönt töväder, jag älskar att det töar. Jag vill ha barmark, sol, fågelkvitter.....vår helt enkelt. Vi hade vinter förra helgen det räcker för mej. 

Körde rehabpass hemma. Ska bli spännande att se vad jag har för tramsig menisk i knät. Men jag är mycket bättre, men belasta är inte ok, typ springa....och det är ju tyvärr det ända jag vill. Så jag jobbar på med gummiband och det som behövs.  Resväskan packas så sakteliga, cykelskor och andra viktiga saker tar jag i ryggsäcken ifall väskan försvinner....Måndag apt...Tisdag är det utbildning, fredag sista simmet för 4-5, veckan kommer gå fort hoppas jag.

Har nog mitt rekord i steg den här veckan.......på lovet tänker jag att mina lediga kollegor jobbar på lite   

                                                              

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards