heikebiketri

Alla inlägg under maj 2016

Av Heike Emmrich - 10 maj 2016 20:34

 

Känns bra , roligt att det går frammåt. I går var det 1 månad sen det brast! då trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna gå......shit vilken smärta .  Men nu kan jag gå riktigt långt i gen, utan att det stramar och halv värker efteråt.

Har gått Nävsjön runt 2 ggr , lite knöligt vissa partier men då tar jag det lugnt. Noga med att stretcha efteråt. Fick ett riktigt bra liniment av Schweizermannen i helgen, som jag smörjer med 3 ggr om dagen. 

Tog 7 snälla löpsteg igår......kunde fan bara inte hålla mej ......men nu ska jag inte göra det nått mer förrän om några veckor !  Längtar så efter att springa     . Är ute på en gårunda varje dag , det är ju bara så vackert nu ....

Det är bara snabbt hem o gå o gå o gå....i morgon ska jag först till Kiropraktorn, sen ut  , tror det kan bli runt ån...såg att Häggen slagit ut en del , när jag åkte förbi där idag.  Synd att värmen ska försvinna till helgen, idag hade vi 25 grader i Tystberga !  Vi gick och planerade idag ist för att sitta inne , vi gick utan att veta vart vägen ledde....vi kom ut vid Nynäs IK stugan , perfekt ! 

Fick ett trevligt besked idag.    

                                   Fredag är det jag o Camilla   .....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards