heikebiketri

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Heike Emmrich - 19 juli 2012 21:42

  hela dagen idag...WOW! inte regn droppe....

Tvättat och packat....ja jag är klar att åka.......tjolahej !

Näha....hela fredagen kvar....

Har varit på massage i kväll , sne i höften, som Hans försökte rätta till , synd att jag är så rörlig i bäckenet och att jag inte tränar ordentligt så det håller sig på plats !   Idag åkte JJosse o Flis till Sälen , idag för 24 årsedan låg jag och kved på BB....ändå kom Josse-bullen inte förrän i morrn 20.06 Först hade hon så bråttom, bråttom...sen så ville hon helt plötsligt inte ut.... 

Såg på Fb att Jonas ska ha träningsläger i september gudars vad jag vill åka....bara hosta upp 3200 pengar + 500 för att bo själv.....jag rånar nån ungdom ...fniss...ne ! 

Kanske får jag några kulor i augusti.....

Å Gudars vad jag längtar till Davos....tänk att bara sätta sig till bord o äta 3-rätters varje kväll, och frukosten !!  med allt gott......Brötchen, Käse.....skrammlande eier..schinken, wurrar....å så det goa kaffet med en skvätt go kaffegrädde i....  å sen ut å vandra i alperna hela dagarna för att sen avsluta det hela den 28/7 med en alpmara   å få träffa familjen Buud.   Snart..snart...

                                      Ta vara på livet, våga lämna din komfortzon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards