heikebiketri

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Heike Emmrich - 4 april 2015 18:21

Hade tänkt reka läget på Söra-Vittenberg etappen, men va tusan jag kom ut på landsvägen väldigt snabbt och där sprang jag.....när jag sprungit en km , vände jag.....nääääää vilken trist etapp och det va ju inge trail , att springa asfalt , orkade bara inte fortsätta.....

Tog svängen förbi Strandstugevikens rundbana, den var jättehärlig !  här har jag sprungit förut , men nog aldrig så geggig...den ska få torka upp lite , tills jag tar dit FunnyRunning gänget ! det är bara mitten partiet som är så annars är den bara så vacker....stryker förbi vattnet....och härligt mossiga partier.

 

Jag tycker det är fantastiskt fint .

När jag kom till Linudden , var det ett hav av blåsippor, innan dess av vårlök. Härliga doften av stall/häst vid ridskolan. Sen upp bland stugorna och rakt ut i skogen......hittade en stig som ledde ner till parkeringen där bilen stod.

Det blev fläskfile med curry och lite klyftpotatis hemma, sen keso och jordgubbar. Sen var soffan skön......

Väntar på att Jan-E ska höra av , om det blir något Nynäs spring i morgon !?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards