heikebiketri

Alla inlägg den 10 december 2017

Av Heike Emmrich - 10 december 2017 17:06

 

Hade en väldigt välplanerad aktivitets helg. Jag hann med fredagen, sen sa det swish så hamnade jag på Hällen, både lördag och söndag ! det var också väldigt roligt! roligt att kunna komma tillbaka ibland, dock allt för sällan. Sen de gånger man jobbar med roligt och rekorderligt folk är ju ännu mer toppen ! 

Jag missade babbelrundan med Sussie det var synd !   gull vad jag saknar dej ! Hade så mycket att babbla om till dej, det har ju hänt så mycket roligt. 

Enåen halv vecka kvar. Ett lov äntligen helt själv. Norgejobb gav jag upp, när dom krävde att jag skulle ta reda på hur många timmar jag jobbat som tim vik på mbg, mellan 89-2008........Är dom dumma i hela huvudet ??  hur fasiken skulle jag kunna fixa det.....Jag frågade 3 ggr om det verkligen var sant ?? för att kunna fastställa min lön...VA? ge mej nån lön bara, allt är ju bra i Norge. ÄH jag orkade inte tjafsa vidare med hon Iselin på Vacant ! 

Så julaftonskvällen är jag på Hällen  . Sen är det julmiddag hos mamma o pappa 15 år sedan jag var med. 

Min unge har jouren i Uppsala, kommer ner mellandagarna. 

Yoga har jag ingen lust med längre. Efter Kajsa Ingmarsson meditation, kände jag mej färdig för den här gången. 

                                                                      






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards