heikebiketri

Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Heike Emmrich - 14 januari 2018 20:51

Ja, det blev 2  babbelpromenader i helgen. Båda behövde vi det, alltid massor att babbla om när vi inte setts på några helger. Å nu är Sussie tillbaka i Oxelösund, då behöver det inte ta så lång tid emellen......om det behövs babblas. JAg är så glad att hon är back ! Jag har följt henne nu ett par år och det blev jättetomt när hon var kvar I Sävsjö. Där var det desto intensivare....både jobbade, bodde ihop och åkte ihop.

 

33 dagar kvar till Gran Canaria, längtar till   värme.....det är första resan, sen 2 v senare ska jag och en kollega åka till Chicago på skolkonferans i Napeville ! yeh !  tredje resan är till Berlin i början av april, tänkte springa där.....galet men sant !   sen ska jag nog inte resa förrän i sommar kanske.... Resan till Berlin är mina bonuspengar för jul/nyårs jobbet. 

Har hämtat mina nya sulor hos Mattias på Edax. sprungit 2ggr a 4 km, kändes bra. De andra sulorna har varit så jäkla hårda när dom stöttat upp hålfoten. Jag springer vidare och hoppas de kommer att funka.

Sakta men säkert några km i taget......ska även få akupunktur en gång till. 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards