heikebiketri

Alla inlägg under april 2015

Av Heike Emmrich - 3 april 2015 21:10

Hade ju tänkt att börja springa från Bråfall såg...... men fy tusan vad vad dåligt markerat !!  jag fick vända tillslut för jag hittade inga markeringar !!  dom som fanns inna va gamla och skavda....    Dåligt , Dåligt !

Åkte ner till Nynäs ist, det som störde mej var att jag inte kunde andas så bra ......tungt, tungt...som inte ville släppa !

Men sträckan var otroligt vacker, allt fanns där , tussilago, blåsippor, vårlök <3

 

Hittade ett skönt ställe att sitta på i solen...mitt på ett berg stod en bänk. Bestämde mej för att vända där....ifall jag skulle bli sämre hade jag ju ingen med mej som kunde hjälpa mej....ingen visste riktigt var jag befann mej.

 

Men jag var nöjd ändå. Man blir så glad  där ute i skogen. I med ny energi, sen blev det en power nap. Sen kom jag på att jag ville reka banan till den 11/4, Sussie kom med   . Babbel och skratt hela tiden , Tack Livet för att jag träffade dej ! jag var sjukt pratsugen....fick ventilera allt   och vi gick och gick, letade o letade....8.2 km blev rundan. Det blir en fin runda den 11/4. Vi bestämde att göra söndagkväll till lördagkväll.....spännande !

Min gamla älskade svärfar Harry ringde och undrade - När kommer du ?  snart.....  

Avslutade den här härliga fredagen med äggmacka och kvarg / jordgubbar .

                                                LIVET , LEV DET .

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards