heikebiketri

Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Heike Emmrich - 19 juni 2016 21:36

.....sjukt mycket i går ....ena värre än det andra ! fan jag har sommarlov !! jag vill njuta av min ledighet. säger PASS till all drama och gnäll om allt och alla.

Jag vill inte gegga inte ner mitt lov tack !



Men i morse bestämde jag mej,  att idag ska jag prova knät ordentligt!   

På med camlebacken och iväg. Valde en lagom tuff runda.

 

Ställde bilen vid Förskolan Kompassen, sen gamla vägen genom skogen till stora ladan mittemot Branthälls gård.ner där mot spåret på Janskogen via den till Strandstugeviken och vidare till Örstig-Linudden......och gamla vägen i skogen tillbaka 13.2 km i ett bräde , det var LÄNGESEDAN. Alldeles underbar känsla ...och inte en känning i knät !  Tack gode gud ! jag är jätterädd för en sådan skada igen !  Älskar skogen   . Jag behövde verkligen vara själv idag , tänka , tänka , sortera...kasta bort...skallen va fullproppad med skit hit å dit. Å så muspekaren  som vägrade jobba  ....... ingen fick mej någonstans idag.

Em tillbringades i min älskade solstol....ZZZZzzzzzzz   . Började läsa en bra bok Tiggaren av Sofie Sarenbrant, försvann in i den ...

I morgon är Heike på plats igen.     



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards