heikebiketri

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Heike Emmrich - 22 december 2011 20:41

även om det dröjer ett tag innan det märks..så är vi äntligen på rätt sida/väg mot ljusare tider, jag tycker det är så underbart!!  sen kommer det säkert snö o storm , men det är en fis i rymden nu....

Många av mina vänner häromkring är anmälda till Ironman, många gör "come back" ....suget är enormt !   simmet kommer bli min stora utmaning...3865m i ett sträck, förut fick man gå upp en "kortis" dricka en mugg vatten i sen igen, men i sommar ..NADA!   Måste simma mycket långahavs sim i sommar!   men det ska bli SÅ häftigt och spännande!  om jag blir skadad då? jag startar ändå....

Jag for iväg på spinning efter Herrhagen idag, sist kunde jag inte stå upp men det  funkade bra idag !  Lycka !  bara liiite öm i hälen, men jag vet att det kommer vilja "dra"tillbaka sig en aning i ryggen , för det har varit "fel" så länge, men Tom kommer tillbaka den 3:dje , då kan jag få hjälp igen !  ska försöka mej på ett löp i morgon. Gudars låt det vara bra nu!    

Sörplade 2 cider i kväll, är ju typ min lilla-julafton i kväll. Jag jobbar fre-lör-söndag, sen måndag är det Stora- julafton med Josse o Flis. 

Syster fick sin /våran nya utmaning 2012.  Förutom Lidingö Ultra 50 km.....  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards