heikebiketri

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Heike Emmrich - 4 oktober 2014 19:52

3 pass idag .....

Började med ett effektivt simpass 1 timme´s forcerande, sen hem och käka frukost. Armarna va lite halvlånga efter det passet....efter lunch blev det ett löppass för att få bort träningsvärken (mellan benen ) eller mer typ insida lår låter bättre....där" satt" nämligen utfallsstegen :)  Åkte till Tun och sprang , Börje bekräftade att jag va " inskriven nu "..ja alltså på startlistan för Tunrundan. Tunggung i dag på löpet , men jag sprang 6 km  i härlig höst värme , hade en tunn t-shirt på mej den var alldeles för varm , hade varit bättre med ett linne.

P&T fick slutligen ett besök av mej, armar, maga, rygg , axlar......

Alla 3 passen kändes jättebra , kände mej väldigt motiverad, ja precis så där som förr :)

Känner även på kläderna att det har tightat till, mår bra av att skippa kolhydraterna, hade en riktig dip vid 4-5 veckor , men jag kom på att jag år nästan ingen lunch i skolan, och Ni som jobbar på skolan förstår ! så jag har med mej matlådor med god och näringsrik mat. Då mådde jag genast bättre.......fick kraft att köra på igen !

Bra mat är viktigt om man vill "ånga på " !  

Idag stod jag för första gången med näsan i chokladhyllan på ICA , det var innan jag fick i mej lunch......MEN det blev inget handlat från den hyllan ! ( Simmet idag sög energi )Fan vad jag är bra ! har ätit 2 små chokladbitar på 7 veckor ! (hos Sussie)

Magen är så bra , och jag är klarare i skallen, piggare, vaknar ofta innan klockan ringer.....förr ville jag bara växa fast i madrassen....

Nähä dax för plankan då !  sen blir de soffhäng. Söndag,  ny härlig träningsdag .

Nån som vill göra mej sällskap i morgon ? tänkte skogslöp .

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards