heikebiketri

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Heike Emmrich - 5 oktober 2014 19:22

 

Ställde bilen vid Kompassens förskola, sen sprang jag den fin gamla stigen till Strandstugeviken, följde Sörmlandsleden , till Örstigsnäs, Linudden....där va det knöligt värre , så jag gick snabbt där , fullt av asplöv och en massa rötter under , sen via stallet tillbaka , doftade mums om hästarna ,  otroligt varmt idag också ! Så njutningsfullt och vackert på leden.....allt i ett behagligt  tempo.  Fina 12.7 km blev det !

Skulle vilja ut på långpass i morgon igen..helgerna går alldeles för fort jö !  .

Köpte en kycklingsallad på Sunda pizza som slank ner väldigt snabbt. 

Blev till att steka pannbiffar och fixa lite matlådor till jobbet......då fick jag en ide, här hemma finns det ingen bra spinning som jag vill gå på.....så jag kollade med Vickan i Vingåker   jodå det fanns plats på båda hennes pass, så det blir dit bilen styr i morgon ! Jihoooo......Knaskul!

                       Flow just nu.....  






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards