heikebiketri

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Heike Emmrich - 22 december 2014 18:28

Ja vi är hemma igen väskan och jag....  

För fy för bövelen vad halt det var på 53:an.....jag åkte lite x-tra tidigt så jag inte behövde åka så j-drans fort....Men efter Vrena behövde jag inte oroa mej för det!!  först tänkte jag tusan blåser det så , att det tar tag i bilen  så där.....  Men herrjisses det var ju sååå halt...!!!  det släppte ju . Å den vägen till Katrineholm består ju bara av kurvor hitådit ...GLASHALT...alla sniglade sig fram...och jag tänkte vid varje kurva : att nu jävlar åker jag av ut i vår natur över stock o sten...eller rakt ut på gärdet   . När jag åkt ca: 4.5 mil gleeed jag in på en parkeringsficka.....Nä, fy vad läskigt! precis då sms Victoria: kör försiktigt , det är halt ! 

Jag bara skriver tillbaka:  att jag vänder !  Mörkt och halt värsta tänkbara !!  ser en blinkande ljus kommer från Katrineholmhållet, en saltbil !!  jag tar rygg på den ....så hade flera tänkt ! men där låg vi och sniglade efter den ....

Vid Bettna infarten stod Assitanskåren och vevade in en bil som hamnat långt ute på ett gärde !! HUA !

Vid Stigtomta vände saltbilen, jag stannade till och skickade ett sms till Vickan , att nu är jag nära hemma....Jag mej så där till mods när jag kom hem. Jag ville ju vara i Vingåker förtusan !  Tog mej ner till P&T körde lite styrka för mej självt , halvt avslaget...

GOD JUL alla i Vingåker på gymet !

                             Ny dag i morgon ! Då ska jag vara med mina Inov   .

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards