heikebiketri

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Heike Emmrich - 13 december 2014 19:20

 

Mest längtar jag tills det är dags att hoppa i plurret ute !

Vi lusse fikade efter simmet idag. Så frukosten blev lusseulle o kaffe....  jisses !

Vispade ihop en omelett när jag väl kom hem, hade ju tänkt att åka och handla direkt efter simmet, MEN till det behöver man en plånbok.....drog iväg till Ryssbergen vid ett, sjukt halt ute idag !  började med ett varv på 5km spåret, fick tänka i lugn o ro på allt som hänt de senaste dagarna. Känns skönt att ha öppnat en ny dörr.....

Tänkte också på att jag inte skulle vara ledare iår.....WTF ska jag göra då om jag inte åker till Davos...har ju liksom varit en självklar sak många år att åka dit.  Men det var snabbt fixat med nya ideer.....och ytterligare en dörr öppnades....  eftersom jag känner mej lite i FLOW just nu, gjorde jag en ny ansökan idag !!  nej , inte till ett nytt jobb, eller nått slags jobb är det ju eller typ iaf   .....Be your best !

I morgon åker jag och får lite ny träningsvärk hos Salonen = Funny Bootcamp !l  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards