heikebiketri

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Heike Emmrich - 10 mars 2014 21:01

   Vaknade fredag morgon med rasp i halsen...ja vad gör man då, jo man åker till Skövde iaf !!

Hann knappt i på Prisma förrän Peter kommer fram med 2 lila buntband   ....finns bara 2 som har sånna i morron   ha ! jag jag och Vickan !  Hämtade nummerlappen och snackade med Torill och Reima. Kollade om Victoria kommit. Käka på Pizzerian med Niclas och Ullis, sn slappade jag bara hela kvällen, kände mej inte alls helt 100%

....Så vaknade jag lördagen .....med RASP i halsen och kroppen kändes alls ok......PITT!   INTE bli sjuk innan träningslägret....

Vicktoria va inte heller pigg, hes som tusan .....

MEN vi startade iaf, sånna är vi....

Tänk att  man känner så väl att det här håller inte i 6 timmar...Victoria stannade vid 12 km, hon ser jättemosig ut , när jag lämnade över min rumsnyckel till henne. Jag bestämde då att fan 3 timmar skulle jag banne mej iaf vara.....Äntligen blev klockan 3 timmar !!!  och 25 km. Hade bara velat lägga mej ....men nej  då drar skrattkarusellen Peter igång.......Skrattade sen hela em, det visade sig att jag skrivit "något på skoj" på Fb som inte landat väl.....men nu kunde vi skratta åt det.....PUST ! ingen fick därefter säga mitt namn högt!!      

 

Så här ser han ut, Schövde-Peter. 

Vi klippte chip och delade ut medaljer .....så kom stopp skottet !!  in på hotellet och värmde oss lite och i med alvedon !  Vi åt middag med  Britt och Kari Sulonen, Peter kom senare det kommer bara en massa roligheter ur honom, träningsvärk i magen jö!   Lottade priser fick vi också "bra att sitta vid det bordet "    jag fick ett fint underställ , Vicky en fin lysväst.....sen blev jag med en fin ROSA vattenflaska från Nike, och Vicky fick en nallen med texten ....ÖH...typ   Tur att du finns (men mer utbroderat).....

Mycket händer det när man är med Schövde-Peter.

Vi tog även på oss att fixa klubbkläder till oss i klubben Team Ultrasweden. Nepp dom kommer inte bli lila....  

Victoria åkte hem senare på kvällen , jag sov kvar en natt till.

Tråkigt tomt att komma hem........

Tack Victoria och Peter för alla skratt   .

Men snart väntar nästa roliga , Portugal på lördag  

                                        Life is lovely

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards