heikebiketri

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Heike Emmrich - 31 mars 2014 21:42

....fasiken ska mobilen aldrig ringa...??????    ....börjar bli jobbigt att ligga i sängen....tittar till på mobilen, SVART!! 

kollar klockan ...6.40 !!! VA!!!   skulle ju upp 6.00, upp som ett pocorn  

I tid på jobbet, flämt ! utan frukost i magen...

Min ena kollega är och åker skidor , så det var bara jag och en kollega  som skulle planera, stressad som jag är börjar babbla om allt vi måste hinna planer och fixa inna tisdag då vi ska till Ryssbergen...och vi står för alla aktivitet....

först säger min kollega inget.....sen när jag börjar prata forcerande om påskfjädrar om vilken dag iveckan vi ska sätta upp dom..-säger hon då kanske dom är borta redan till påsk (vi ska sätt upp dom ute)

- jah hur tänkte hon nu då , tänkte jag ???  innan jag hinner öppna munnen .....säger hon det är ju 2 veckor kvar till lovet....VA??? är det......

Å herrrjisses vad skönt !

Några minuter efter att rasten är slut...kommer en anna kollega och säger ....- har trillat på golvet och gjort sig illa,  alltså min kollega.....ambulans till sjukan !  jaha då va alla mina fritidskollegor borta.....  på nått sätt sydde vi ihop den em oxå....

Efter jobbet fick jag en trevlig stund med Disa....hon hade med sig en bilbarnstol ...å en stol till MEJ säger jag då vi har pratat om att jag skulle ha en egen i bilen....Nä, säger Disa inte till DEJ !! till bilen....  

Färga håret va det dags för sen när jag kom hem....nu va det bara så att jag inte bara färgade håret.....utan halva badrummet, badrumsmattan  , handdukar....golv....  torkar frenetisk golv och väggar , på väg att hämta en ny handduk vräker jag ner strykjärnet ,som tatuerar ett fint V jack i golvet.....  

Nästa dag , tack !

Ny mobil beställd....spännande i morgon bitti...ringer ...ringer inte ......  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards