heikebiketri

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Heike Emmrich - 7 juli 2014 21:38

...och vad jag snubblade på vet jag inte, men helst plötsligt låg jag där, och hade tagit emot mej med vänster handen...reste mej snabbt...var det något som såg när jag stöp ???    ja, ja låter löljligt att tänka så....kände direkt att det inte va någon ide att fortsätta springa, handleden värkte, men bruten såg den inte ut som...men nog hade den fått sig en smäll.....  ......

Det värsta va nog att ringa till Hällen och säga jag kommer inte.....hade 2 pass denna vecka.....  

Ja sen åkte jag ut på Femöre och satte mej efter att varit och fått handleden kollad o lindad.........framåt efter middagen började jag känna av armbågen.....blääääää

Men rastlös som är så knallade jag ner till gymmet på kvällen ......mage o rygg gick ju att köra och ben övningar.....

Och jag som just sa till Esma, jamen nu har jag hållt mej på fötterna länge.....2 år den 9/8.......tjhohej !

Tur att det är   i morgon också........Stenviksdate med Anne o Björn   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards