heikebiketri

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Heike Emmrich - 17 juli 2014 20:44

Börjar med det tråkigaste av allt denna dag : Min vän Lena är borta.  

Triathlon stjärnan , glada, positiva, energiska, sockerråttan Lena ! alltid glad. Förolyckades i går vid cykelträningen.

  .

Jag började min dag med ett pass på gymmet, sen som igår mellis och iväg med löparskorna. Hade bestämt mej för ett backigt pass, då passar Jogersö perfekt ! fläktade skönt , en annan typ av vind idag. Utsikten sprang jag förbi ett par gånger stannar och tittar och njuter en stund, vackra Oxelösund. Kände mej lika stark som som igår. Knatade ihop 8.3 km cyklade hem och slängde mej solstolen.......å där fastnade jag, tills det va dax att fixa iordning sig för ett besök på Skärgårdsvåfflan, fy tusan så gott !!  glass jordgubbar passion som grund , sen lade jag till melon och ahlgrensbilar.......ljuvligt gott !!  Hugo tog våffla med bla nutella, Peter åt en matvåffla kycklingbaconröra.....tyvärr kommer jag inte ihåg vad du åt Sussie   ...våffla glass , jorgubbar...choklad ?.....du glömde iaf lakritsbilarna...

Sörplade kaffe på Styrbord, sen jonnade jag hem. Tack fina vännerna för idag.  Fantastisk 17 juli, för många herrans år sedan gifte jag mej i Berlin den här dagen -97.        


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards