heikebiketri

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Heike Emmrich - 7 augusti 2015 15:16

I går var det en vecka sedan Schweizermannen åkte hem    typ 150 mil mellan oss nu....men vi har daglig kontakt, så det kommer funka fint. Snart bara 4 månader kvar , så är han tillbaka. Längtar   .

Allt blev bara så fint.

Idag lämnade jag bilen på tvätt, 100 kr kostar det bara.....medans jag satt å njöt nere vid hamnen.

-Heike, Heike hörde jag några barn ropa , sen kom dom och kramade om mej, det var bla mina fd sexåringar i idrott med sina fröknar. Roligt ! hade sällskap med dom en bit , dom skulle med bussen , innan dom gick plockade dom lite blommor till mej .  

På fm sprang jag ute vid Linudden, Örtigsnäs, skönt o friskt i skogen...och geggigt ! men fantastiskt fint !

Har hängt på Stenvik några dagar ,, härligt . Igår så kom tyvärr algerna även dit. Så nu sitter jag på balkongen i solstolen istället. Skönt att vara ledig . Men det ska bli tokspännade att börja jobba på tisdag !

I gr blev det eb babblisch runda med Sussie , det var längesedan, hasplade ur mej allt ur mittgele´hallontillstånd,

att nu förstod jag meningen med att jag inte kom till Davos ! nej, det här hade jag aldrig velat missa.

 

Jag är så förälskad   .

Så där innerligt på riktigt.

En fantastisk känsla, det var  längesedan.

Bara älskar livet ännu mer nu.

                  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards