heikebiketri

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Heike Emmrich - 29 augusti 2015 19:57

 

Idag blev det äntligen lite spring. Mitt vänsta VÄL masserade lår tyckte att 7 km räckte....lite lätt blå nu på låret, shit vad Levi tog i, för att det behövdes   å jag ålar som en mask.  Sen var det dags för nacke axlar, då trodde jag huvudet skulle spricka !!  jisses vad spänd jag var.. Jag känner mej lite lätt pressad, jag vill att det ska vara så bra som möjlgt för de 2: or jag har. Så huvudvärken har hängt över mej ..Jag blir kvar med planerings ansvar för klassen. Men kommer att finnas i 3 :an också nu.

Tillslut kommer jag nog till Idrotten.

Solstolen har varit skön idag , vindstilla på min balkong !  Det blev en höstaster på balkongen idag , pelargonerna va liksom döa.

Planerade för ett besök på P&T men när jag kom dit hade jag fel gymnyckel med mej....OJ då..  så det blev en promenad , Femörerundan , mötte Morris och Hugo. Satt vid Valen en stund, det är så himmla vackert vid havet...

Skönt att bara glo    och tänka på allt som hänt   , ibland är det svårt att förstå .   

Hoppas det är så där varmt och skönt i morgon också !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards