heikebiketri

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Heike Emmrich - 14 augusti 2012 20:56

För nu sitter jag här med ett ond fot......har varit lite aktiv idag  vad jag har gjort ..nja.....det är det bara Monika som vet, nej, jag har inte cyklat. Men jag va ju tvungen att ha mat..... Jag blev hundvakt ett par timmar, men Flis va rastad och klar när hon kom. Flis tyckte nog det va konstigt och trist att bara ligga bunden hela tiden, vi brukar ju ta långa promenader när hon kommer. Vi gick in och sov middag en stund.....sen åt vi spagetti och köttfärsås, vi passade på innan matte kom  . Åsa kom och hämtade mej en stund, pladdrade en stund....visste inte riktigt hur jag skulle hålla foten, den va klart överansträngd  ...syrran undrade om jag va dum i HELA huvvet som tänkte börja på torsdag.  Ja, inte vet jag hur jag tänkte....heller....Men det är ju så jobbigt att vara hemma. Hoppas min beställda bok kommer i morgon, Vattenänglar.  

Ska köra lite överkroppsträning i morgon.....inget som foten måste vara inblandad i.....

Får ta en sväng till tvättstugan.....jamen så kul......  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards