heikebiketri

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Heike Emmrich - 25 augusti 2012 21:16

Ja, då vaknar jag 06.10 och är pigg....jösses, vilken låång sovmorgon det blev ???

Skulle vilja ta på mej löparkläderna och UT!!! men näää......ska hålla mej lugn nån dag till.

Tänker på alla som är i Skövde och ultra löper....mest tänker Jag på Jan-Erik Ramström.....hoppas han håller igenom alla 48 timmar han ska kuta   , han är en kämpe ! så jag hoppas .....tänker på dej hela tiden !

Själv så cyklade jag till Pål ljunghage och klippte mej, sen hem igen igen. Stökade lite med mina blommor som endel börjar bli lite trötta...o slitna, men höstastrarna håller än , även min Dahlia jag fick av Kompassen.

På em cyklade jag in till stan igen, för att titta på SN-Löpet, vilken trevlig bana och vad folk det var överallt.....  

Träffade en massa roligt folk att snattra med...alltid kul !!   Å gudars vad Andreas från SLK kutade....helt galet bra!!

Såg så himla lätt ut!   o lättare behöver jag bli.......jag har ju ine varit så effektiv i sommar pga av alla dessa penecillinkurer, matförgiftningen, och den sen ledbandbandsskadan  efter foppatoffelvurpan.  +4 kilo....jorå.....och det är små ätandet...för vad ska man göra när man är rastlös....har myror i brallan och inte kan springa eller över huvudtaget träna....efter mina 3 kurer va jag sliten i kroppen ,skapligt dränerad...så jag äter x-tra magnesium och B12 nu. Sen fick jag ett besked som också tog musten ur mej ....älskade   luften gick ur mej...det lilla som fanns kvar efter Schweiz resan....Sen kasta sig in i ett nytt jobb.....där jag va helt fel.....vånda....klump i magen......innan allt ordnade till sig ...har inte sovit många hela nätter, stressad och hungerkänsla hela tiden...då stoppade jag in nått i munnen, går ju inte sova med en kurrande mage...vore bättre jag satte mej ner och åt en lagad middag i lugn o ro....men jag hade ingen ro....Nu väntar jag bara på ett datum, sen blir allt mkt lugnare, även om jag redan är lugnare i sinnet...jag vet vad roligt som väntar mej.   

Har sovit de senaste nätterna, skönt !   flera i rad....jag stål sätter mej varje dag för blickarna jag får....och är tacksam när min arbetstid är slut!   då kliver jag ur min överlevnads bubbla. 

Nej nu måste jag in på FB och skriva några "pepp" till Jan-Erik, hans support förmedlar  Hoppas jag är med på Skövde Ultra festival nästa år !!    kanske testar jag foten i morgon.....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards