heikebiketri

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Heike Emmrich - 23 augusti 2012 21:42

När jag såg att Herrhagen sökte fritidspedagog i slutet av juli , tänkte OJ.....!!

Men jag hade ju en tjänst här på hemmaplan , och va nöjd att slippa använda bilen , bara att cykla eller gå.....

Efter 2 dagar på nya jobbet kände jag att......nääää..jag hör inte hemma här....efter fyra dagar....slängde jag in en ansökan till jobbet på Herrrhagen....jag ville av hela mitt  tillbaka...till allt vad Herrhagen står för!!!  jag vill vara med i smeten, så där som en fritidspedagog ska vara. Anställningintervjun va klart "annorlunda"  där satt jag med mina 2 "gamla" arbetskamrater, den ena nu som bitr.rektor.....jag va så glad i hela mitt  när jag gick därifrån.......det va i fredags, i måndags fick jag tjänsten, mitt   svämmade över av lycka....så underbart!!  jag ska tillbaka!  

Ska vara i förskoleklass med Minna , sen på fritids med Anne o Anso. Ja herre jisse så det blev.....

Så nu skulle jag behöva berätta det för min chef.....han är en bra chef, så jag hade en klump i magen när jag ringde honom dagen efter.....

Men jag bara följde mitt hjärta. 

Så det blir "långt" till jobbet igen. Bara upp på Järnhästen igen då....iaf 2 dagar i veckan. 

Idag har jag och chefen haft samtal, jag får gå så snart som möjligt. Vill du berätta varför du vill sluta?  så jag gjorde det.......

Allt kändes väldigt bra efter samtalet. 

Det blir inte alltid som man tänkt sig  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards