heikebiketri

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Heike Emmrich - 17 augusti 2013 18:18

Tja.....jag kanske har tagit mej förbi "allt"....16.6 km förra lördagen, 14.7 km i tisdag, och 16.5 km idag utan någon skavank . Imorse när jag vaknade hade jag vansinnig huvudvärk och ont i min högra sida (å nej)....men jag vet att det kom av att jag hade ryggsäcken på mej länge igår, kände redan igår att det klämde i axeln.....som påverkar andningen

Annars är kroppen rätt schysst just nu !.

Tills idag hade jag tänkt ut en runda......men kände INTE alls för den , så jag ställde bilen vid Arnö gamla skola och tänkte jaha vilket håll ska jag springa åt ???????   det blev in till stan mot Gumsbacken ut mot Bergshammar , så jäkla skönt med asfalt idag, rullade ut 8 km blev till Ista , sen vände jag ...sprang i regn nästan hela tiden,  skönt !

  sprang inte för att pressa tid, utan för att få tid i benen, jag ligger efter som tusan i träning , så tiden i benen fick styra idag och inte springa ihjäl benen.....utan känna att jag höll ihop ända mot slutet.  

Sen kunde jag lungt slappa med Friidrotten på tv. 

I morrn ska det jobbas x-tra...rakt ner i bilservice kassan   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards