heikebiketri

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Heike Emmrich - 6 januari 2014 19:29

I morgon är det dax igen, jag ska alltså upp 6.15 typ....  

Gå lägga sig tidigt , kan bli knepigt ...då jag vänt på dygnet  ...brukar hoppa isäng vid ett så där...

idag kravlade jag mej upp straxt efter åtta....i gröt , packa lilla camelbaken. Sen kom Josse-Milva och hämtade mej, så jag kunde springa från Henne , Ista Nedergård och hem till Oxelösund. En trip som jag tänkte göra inna jul , men då blev jag ju "dålig" igen..bihålerna    .....

Jaha , min lilla löp trip idag då.....hade räknat ut i huvudet att det skulle kunna vara 20 km hem, lite beroende på vägval hem. Helt underbart väder,  solen kom fram mellan molnen...underbart skön!!   precis som att springa en tidig vårdag , fåglarna kvittrade.....  jaja , jag vet att det ska bli kallt till helgen och snöblask...men jag "hatar" när det kommer tills dess njuter jag !  jag valde att springa asfalt in till stan till rondellen vid Statoil , sen via Arnö gamla skola, Björshult och in på "den gamlavanliga vägen hem" förbi Kriken, Stjärnholm.....ups det var bara 18.7  km dörr till dörr , så jag fick springa en x-tra sväng , så det blev 21 km till slut, minimum va ju 20 km   .

Äntligen ett längre löp, medicinen jag fick för att "rensa lungorna gjorde susen", men något ska göras åt den rinnande  bihålan.  Bara att boka tid och sätta sig på tvären igen då.....för "nått" är det!      Har haft det bra på Hällen, min kompetens får "jobba" där..det gillar mitt självkänsla/förtroende  , den gillar inte att agera "andra fiolen" , blev ialla fall bra där bra när jag fick medicin delegering !

Sen ska Riksbyggen i Nyköping få ett samtal.....

Har lite saker att ta tag i... finns saker jag inte är riktigt nöjd med.....   men mest focus är det på träningen !  livet är planerat till den 23/8......sen är de tomt..."överlever" jag hittar jag säkert på nått nytt spännande !  

      NJUT AV VÄDRET SÅ LÄNGE DET VARAR !   I DO !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards