heikebiketri

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Heike Emmrich - 1 april 2014 19:42

Men jag hade verkligen ingen anledning.....min läkare hade en a-sida med provsvar allt i toppvärde, jag vill visa dej det här innan vi forskar vidare, så du kan slappna av....sköldköteln, ämnesomsättningen vitaplättar, njure , hb, lever, hjärat, äggvitan, alla mina allergi visade sig..ja det fanns hur många provsvar som helst. ALLT va bra.

Sen fick jag berätta när mina svårigheter började.....vi kom tillbaka till cykelvurpan oktober-12, då jag gjorde min VÄRSTA VÄRSTA vurpa på en spong med räcke, vispade runt där.....dagen efter va jag så blå att mina taueringar knappt syntes....och nacken värkte, jag cykladde ju nämligen för att jag hade ont i sporren, sen tog det ju ett par månader till innan jag va på benen igen....förra våren alltså.

Min läkare konstaterade att mitt nyckelben ligger inte bra, min axel knakar och sprakar för mycket...och är över skulderblad o bröstkorg har fått sig en smäll oxå, det leder till spänningar och kramp.....och känslan av ihop klämdhet.

Tex armhävningar kan jag inte göra, då tar det tvärstopp. Det oxå därför axelmaskinen ger mej ont.

Blir ett besök hos en som kan idrottskador och kan lägga det på plats och ge mej övningar o tips hur jag kan stärka upp o behålla det i rättläge. 

Tack gode gud , jag kommer leva vidare.......    

I dag kom skatten ....tillbaka , TACK !  bilen behöver nya bromsar bla.......sen ska jag göra nått kul oxå  

Sprang en härlig lyckorunda runt Femöre , kände mej så lugn efteråt.   

I morgon springer jag hem .......

På måndag träffar jag Herr Nilsson.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards