heikebiketri

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Heike Emmrich - 27 april 2014 18:19

Efter en skön natt med mycket sömn, begav jag mej återigen till Ryssbergen. Började som igår med att gå upp för backen , ja man måste ju visa lungorna "vad som förväntas av dom ".....liksom lägga ribban. Sen raka vägen ut på milspåret , underbart , innan dess blev jag jagad av en liiten Vera, som hellre ville springa med mej än husse.

Gjorde några avstickare från spåret, lite obanad terräng. Plums !!  så hamnade jag i världens geggamojja myr, tänkte först ta kort men då hade jag nog fastnat där.....upp till knäna i gegga......sen ut på spåret igen, igår sprang jag lite på "gamla" milspåret det gjorde jag inte idag !   10 km skog, sen blev det långa backen springandes/och snabbgång uppåner 3.1 km.....vatusan vad varmt, och vilken mjölksyra jag hade i benen!!  Träffade på en tjej som kom och gick i backen med sin hund, berättade att när min dotter hade sin hund , så tog jag drag hjälp upp när hon va med , sen fick jag släppa henne nerför....då hann jag inte med !  jaha...springer du bara i backen idag ? nä jag har sprungit milspårat innan, då tittade hon storögt på mej.....

Sen när jag va färdig i långa backen och började springa i lilla mötte jag henne på parkeringen , - vet jag blev så

inspirerad av dej så vi gick 5 km spåret och nu ska vi gå uppför en gång till    ....hejsvejs !

Kul ! att någon blev inspirerad av det jag gör , och inte bara säger  - du är ju galen !! eller du är ju inte klok !!!

Och själva lever dom på Nutrilett.....

Ja det blev några varv i lilla backen , sprang ju över parkeringen och ner för backen in på Fågelskådar vägen,  en  orm låg där ...dagens enda. så uppför backen till första rampen.....de varven sved också i benen.....3.2 km

Sen var jag MÖR....    

Och var hamnade jag när jag kom hem .....jo, i den lilla solstolen   men inget snarkande idag, ja jag växte nog fast där....för nått dopp i sjön blev det inte.  I morgon har jag nog 2 blånaglar...kände det när jag sprang nerför sista gången....

3 dagars vecka , hoppas jag, vet inte ännu om jag får ledigt fredag, det vet ingen av oss. Allergi doktorn i morgon,

ge mej ett svar !!   Nu ska jag pilla i mej 2 Alvedon , har huvudvärk ......

På onsdag ska jag till Vingåker och träna med Victoria , cirkelpass och spinning <3. Victoria slutade på en fjärde plats igår, efter att ha varit 3:a mesta tiden.....slagen med 3 minuter, förstår om hon mullrade lite....men du är bäst iaf   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards