heikebiketri

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Heike Emmrich - 19 april 2014 21:21

....ja, så länge jag inte vet vad stör min andning kutar jag vidare, hade det varit en "farlig" bakterie hade jag kolavippen ...vilket jag inte gjort !

MEN jag kan inte pressa på .....idag nästan 1 min sämre än vanlig km tid....och så är det ofta , är det riktigt illa kan det bli 1-2 min....mest när jag springer terräng och det är backigt......men just nu struntar jag i det, jag MÅSTE springa !!  

Demonerna måste tuktas.....  Idag kutade jag 20.7 km efter en 3 pass dag i går ,och jag är inte ett dugg trött, har fått ihop 5 mil löp hittills denna vecka.

Haft sköna em i solstolen, balkongen min är helt underbar.  Har inte jobbat x-tra, blev inga x-tra kvällsturer påskhelgen. Har dock bokat ett fm pass måndag.....hur lyckades Marie med det ???   7-12 sen får jag väll gå hem och sova....alltså upp 06.00...gäsp !

I morgon tror jag jag ska snurra runt på Ryssis , tar nog mil spåret, och jag vill inte träffa på några huggormar, verkar vara mkt där i år.......kanske ska cykla tor ?   

Vackert och underbart ute nu  Tänk om jag hade råd att jobba 4 dgars vecka april-maj-juni  , då vore jag skitnöjd !   mera Trisslotter.....

Efter påsk hoppas jag att jag får svar på svalgprovet.

                                                  
             LEV        VÅGA 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards