heikebiketri

Alla inlägg den 6 september 2015

Av Heike Emmrich - 6 september 2015 19:11

att vara ifrån varandra 15 veckor till...längtan blev alldeles för stor. Ringer och säger : tänkte boka en flygbiljett till den 25 september, är det ok ? jag längtar....det är för långt till jul    - JA! kom !! vilken man jag har träffat       underbara du   finaste för mej   .

Sen blev det en babblischrunda med Sussie, det var längesedan !  tur att vi har 1 1/2  på oss...Femörerundan !

Slutade med att vi bestämde oss för en loppisrunda på lördagen ! det var också längesedan...JAg sprang en runda innan vi gav oss iväg , tappade min Nike tröja som jag knutit runt midjan   ....visserligen inte den nyaste , men sliten och skön. Uggla var med oss på rundan. Vi började med att fika på första stället....som hette typ Öster....eller nått på U ??

Köpte två små betong hjärtan     , det är ju VI . Sen åkte vi bort till systrarnas men det var inte öppet. Stannade till vid Lövsund, hos trädgårdsmästaren , goda tomater inhandlades.  Blev Tomtekulla , vi köpte ägg, potatis, ost, rapsolja....Det är ju min Josses kusin Fredrik som driver det. Sen blev det Ånga , då är det en av våra mattanter som har det ...  .  Stannade till vid Udde by, köpte en fin vit lampfot , som Uggla ska laga kontakten på  Har en bra familj.

Idag har jag bara bränt kalorier...började med en promenad , Rundan jag sprang i går för att leta efter min tröja .....hittade den inte ..   drog till gymet och körde 8 snabba på bandet och styrketräning. Hann rensa i mina skåp , innan det kom ett sms - Promenad ? JA ! så Susssie och jag hade babblisch 1 1/2 timme till, frisk och skönt ute !  Ny energi till en ny jobb vecka . Snart mycket,  snart hämtar jag dej.....  

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards