heikebiketri

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Heike Emmrich - 16 september 2015 19:01

7.15 träffades jag och Fredrik på jobbet för att sätta upp alla kontroller till 5-6 orintering, efter den rundan var jag genomsur och full av brännässelkli.....Dom var så duktiga på att hitta , och positiva !  efter det fick dom göra häng ut , ta in.

På em fixade vi en ny orinteringsrunda för 5-6 tills nästa vecka, mera utmanande. (blöt igen )....

Vi har ju en otroligt stor och bitvis vild vuxen skog att ränna runt i   .

............................sen smög sig en väldig irritation på mej   ......bestäm inte över mitt huvud!

Trött och omotiverad till ett spring...men jag stuffade iväg i alla fall, det brukar ju reda ut sig i skallen och i känslorna efter ett löp. Första 2 km va nära döden upplevelse , likt en michelingubbe dundra jag fram. Andningen var urtaskig!

Stannade till och lät pulsen sjunka.....sen stuffade jag i väg igen , då släppte michelinkänslan och det flöt på bra . Men fan vad man är påverkad när man är irriterad !!  

   Fint vad havet idag också......som alltid !  Ställde cykeln vid Läget och sprang vackra Femöre ....förstås, kan man få nog av den rundan ...NEJ !

Men att springa , hjälpte inte i dag mot min rastlöshet.......sjukt rastlös.  Skulle kunna cykla över någon ......framåtillbaka...  

I morgon är det bara 9 dagar kvar. Hoppas det går fort....  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards