heikebiketri

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Heike Emmrich - 11 september 2015 19:15

vara uppe i cykeln igen !  har cyklat 2 mil på 3 år....sålde cykeln i våras , köpte tillbaka den för någon vecka sen .  eller vi har typ gemensamvårdnad , Sussie och jag   . 

 

Idag var det fantastiskt att rulla iväg igen ....6.5 mil blev det !   soligt och fredag !   när jag kom halv vägs kom jag på  , har jag någon x-tra slang med mej ??? ifall....Nääääää.....ÄH jag får väll ringa nån dårå !    Stannade till vid Gälhyttedammen, mindes vår promenad på Sörmlandsleden   , när jag va hur avvaktande som helst.....  

Jobbveckan har varit hur bra som helst, i onsdags blev jag äntligen den idrottslärare jag skulle vara. Fredrik är en toppen kollega. Trivs jättebra på skolan. Vi har fått igång våran Fb-grupp , Tystberga - en skola att längta till. Har en massa bra kollegor   . På Tisdag börjar våran kurs, det ska bli spännande....!  å så får jag babbla lite med Camilla igen . 

I morgon kan det bli spring på leden.....


                                   Om 14 dagar kommer min Schweizweman tillbaka ...  ..  längtar efter dej . Sen är det inte så långt kvar till jul....  ...    då blir han här 2 veckor !  och sen......    


Jag är tacksam för allt livet ger mej just nu.   

 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards