heikebiketri

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Heike Emmrich - 13 september 2015 19:49

Bästa av allt, att det varit varmt !

Började söndagen med en morgonpromenad, om 2 veckor är Reinold med   .

Ljuvligt att gå där vid havet, sitta och glo en stund och sen gå vidare....vackert , energigivande. Jag har gått Femörerunda hur många gånger som helst, ändå lika fantastisk. Längtar alltid ut dit.

Blev ett bra pass på gymmet efteråt. Skulle ha varit pass 3.....men 2 är bättre än inget. Svårt att gå in och träna när det är varmt och vackert ute...men jag måste hålla ordning på Coren.

Min lila älskade solstol fick sällskap av mej ett par timmar  varmt och soligt på balkongen. Skönt !

Längtan och saknaden var mer kontrollerad idag , än i går. I går förbannade jag den 150 milen som är mellan oss   .  kände mej tilt i går em.  Tyckte to m att 25 september va skit långt bort....ja, jag hade en riktig dip.

Fick ett fint avslut på den här dagen med Sussie, vi babblade oss igenom en Femörerunda ......fåren hade också lite att säga.

 

Sen satt jag på balkongen en stund.  12 dagar kvar , kändes ok idag . Men jag längtar massor   .



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards