heikebiketri

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Heike Emmrich - 18 oktober 2016 16:55

Tar med mej alla 13 stora petflaskor för att panta dom, för att vara på den säkra sidan så lägger jag plånboken under kassen med flaskorna i framsätet, så jag verkligen får med mej flaskorna in.....

..............inne på ICA upptäcker jag att jag har bara plånboken med mej in      har jag ordning på huvudet eller fortfarande inte  ? 

Men jag ska i alla fall börja jobba nästa vecka, min tjänst är nu utlyst , så jag kanske inte har så långt kvar på skolan nu.

Jag ska till ett annat spännande jobb , dock inte som idrottslärare.

 

  Men det finns en mening med allt.  Negativa krafter är förödande. Kan få hjärtan att brista. Valde att säga upp mej..


Sprang en skön runda på spåret vid IK Tun. Försvann liksom in i en bubbla , tur att man har GPS på armen.......så man vet hur långt man stuffat runt. Mitt knä tyckte 8km räckte idag. får lite känningar ibland, I morgon blir det core cross och spinning. Fast helst skulle jag ju vilja ut å kuta.....men jag ska vara förnuftig (dä ni ...)  och spara springet till onsdag -torsdag.

På lovet åker jag till Schweiz. Längtar bort. Här hemma är så förknippat med alla tankar och känslor som virvlat runt, innan allt liksom föll på plats. Vi hade bra dagar den här gången.  Mitt hjärta lever gott på efterdyningarna av 6-timmars. Jag har skrivit en artikel om loppet som ska komma i Marathonlöparen i december. 

                                                  

                    



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards