heikebiketri

Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Heike Emmrich - 26 oktober 2016 21:39

Börjar lugna ner mej, har tränat ett par timmar idag . Inga känningar alls i knät idagnär jag sprang, har ju gnisslat lite ett tag , men jag har tränat vä knä regelbundet igen. Tänk vad tid det tar för allt att läka!  Bara det är superbra till nästa sommar DAVOS i sikte ju ! 2 år sedan jag var där . Alperna   ja jag åker ju till andra alper nästa vecka   

Får ladda lite ny energi...

Hade rätt energi idag. Å solen var ju framme ....en stund i alla fall.

Har bokat ett gäng tåg biljetter, fixat vinterdäcken, ja allt som behöver fixas för att inte vara hemma i Oxelösund så mycket sen.

 

Ser framemot det . Blir så annorlunda. Ska bli kul att springa på nya ställen , träna på andra gym. Kommer ju hem till helgerna....

Rätt ut på nya äventyr. Ny skola , rektorn ja henne känner jag ...typ. Ska jobba med kartläggning av nyanlända och i resursteam 7-9. Massor av nya erfarenheter . 

Livet rullar vidare  !                         Men jag saknar mina elever på Tystberga. Har idag lämnat ifrån mej dator, kort, nycklar, och 2  kassar nytvättade idrottskläder för utlåning. Ja jag tvättade rent alla lånekläder varje vecka , hemma med gott sköljmedel. Hmmmmm.......


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards