heikebiketri

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Heike Emmrich - 2 oktober 2016 19:26

.....Men sedan skolan startade har det varit typ kaos, allt har gått i 190 !!   Många nätter har jag legat och funderat på ALLT ...att vara ständigt stressad och "på" tär...

Men det ska väl bli bättre är de tänkt. Det kanske tar tid eller inte.

 

Att sitta , gå eller springa vid havet hjälper själen att få energi / ro, tack HAVET   .

Min tävling går av stapeln snart . ÄNTLIGEN !! det ska bli så himla kul ! sånn bredd på deltagarna , precis som jag vill ha det.  Idag har jag förberett lite...igen...betar av lite hela tiden. Koolar av med alla inblandade hela tiden , stackars  Peter , jag med alla mina frågor...  

Schweizermannen kom upp då, han vill hjälpa till. Ja, vi har kontakt igen efter KALABALIKEN i sommras-, Vi förstår att  Våra   hör ihop, men vi får inte riktigt till det.  Vi får helt enkelt se hur det blir.

Jag springer igen även om det inte är flera mil än...försöker hålla mej till 5-8 km åt gången ibland på helgerna ger jag mej ut i skogen på lääängre sträckor , men jag måste fortfarande passa mej ! och fortsätta rehab övningarna. Idag har jag cyklat , det var så skönt i det här vackra höst vädret vi har nu....låt det fortsätta ! det gör livet lättare   

Skulle vilja åka till solen på höstlovet.......onsdag-söndag vore skönt , komma hemifrån , äta hotellfrukostar , slippa bädda, äta när man har lust, springa... uppleva....

Drömma kan man ju alltid göra !   




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards