heikebiketri

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Heike Emmrich - 20 oktober 2016 14:52

Jag mej för första gången helt hel. Det kändes på löpning med en gång ! vet precis hur min kropp fungerar och när den är helt hel.

En underbar känsla ! För tänk att åka till jobbet på måndag och inte vara 100%, nää det hade inte varit bra för mej. Tänker en/två veckor i taget nu. Nästa vecka : bara 5 dagar, sen 2 arbetsdagar med vad ??   onsdag morgon åker jag till Schweiz. Så långt sträcker sig mitt tänk.

Ska sätta mej ner och planera Idrotten för nästa vecka , för den LÄNGTAR jag till, jag har så fina idrotts elever   och dom är så bra, dom hänger med på allt jag hittar på !

Köpte nya vinterdäck idag , blev utan dubb, blev friktionsdäck, för jag tänkte jag kommer inte bilpendla på ett tag framöver, då duger dom . Mina tankar är ju också att om jag kan skiljas från min lilla gröna , att köpa en ny bil, framöver , snart kanske eller inte. I 10 år har jag haft bilen nu.   Sprang vid Linudden och Örstig i dag....drömde mej bort ett par månader och tänkte på alla fina vitsippor som blommar där på våren, detta jättehav av blommor.

 

Idag var det vackra höstlöven som också fångade min blick, alla sköna stigar att springa på där. Blåsigt vid stranden, men stod där en stund och tittade på vågskvalpet.

Hamnade på Puls & Träning för lite Core träning och stärkande övningar för knät !  en timme gick fort.

SÖrplar lite kaffe, sen blir det en power nap . det har jag gjort nästan varenda em , det är nog för alla sömnlösa nätter alla veckorna innan "jag gick hem".   Skulle behöva ta mej till Björntorp i kväll och ta ett blodtryck, min läkare ringer i morgonbitti.....men att det har lugnat sig känner jag , har ingen djävelusisk huvudvärk ,faktiskt ingen alls.

                    Å jag träffade Evelina idag , det gjorde mej glad   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards