heikebiketri

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Heike Emmrich - 11 oktober 2016 19:59

rätt tankar. Lätt att man glider in på det man inte ska tänka på. Jag skulle ju vila hjärnan.

Men jag började dagen med ett styrkepass, mycket bra knäträning idag , jodå jag har fuskat och det straffade sig, började göra ont...

Gjorde nägra ärenden , sen åkte jag till Jantorpsskogen (Arnöspåret) helt såld på det just nu.

Så skönt att springa där och låta tankar av alla de slag flyga fritt. Skönt för hela kroppen , sprang där alldeles själv , älskar det .  

Fick ett besked idag som gör att jag går vidare med nästa "projekt". Det upptar också mina tankar.

Efter Arnörundan och lunch , behövde jag vila . Sov i nästan en o en halv timme, så där djup och skönt som jag borde göra på natten. Men sova på soffan är skönare. Hade lust att sova vidare , men det var styrelsemötedags. Kände mej skönt utvilad. Har pysslat lite med "löpet". Snart är det äntligen dags !!

Har skrivit onsdagens kom i håg lapp: Ja, annars kommer jag inte ihåg vad jag behöver göra !

                    Livet asså.....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards