heikebiketri

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Heike Emmrich - 4 november 2012 17:32

Hade en lugn fredag på jobbet, fixade lite inför v 45, då det blir lite förändringar, hoppas det blir bra för alla inblandade.  Sen  cyklade jag till gymet och körde egen Core träning, 45 min, men två övningar gjorde jag inte, den med gummisnodd för det finns ingen att låna där , sen den med bollen för jag vet inte om jag gör rätt det behövs typ ett PT öga för att se om jag går rakt ner eller om jag böjer rumpan innåt väggen. körde även övningarna för min fot.

Sen cyklade jag hem igen innan det blev kolsvart igen......

Tydligen finns nu en köpare till gården.

Orkad hålla mej vaken till 22.00 sen "dog" jag skulle lägga mej i sängen och titta på nått bra.....tjohej....

I lördags gjorde jag nått jag absolut inte skulle göra..kom jag på efteråt...jag har ju lovat mej själv att ha en förnuftig uppbyggnads period, ta det lugnt, öka några km itaget....Core träna...

Nej då får jag för mej att springa intervaller mellan lyktstolparna här ute gång/cykelvägen..........OCH känner efter 6 st att det börja göra ont..NÄÄÄÄÄÄÄ då gör jag 4 till.....JUPP !  ja å sen har jag nu "känningar " i båda hälarna och är stram bak sida lår.........klart Osmart !   fick köra med min compex...nu vet jag inte om jag ska mina ilägg i skorna eller inte , för jag får "ont" efter att ha använt dom i.....men dom ska ju igentligen hjälpa, eller har jag en annan fotnedsättning efter 2 stukningar som inte stämmer med iläggen.......jäkla trassel med det där ......  bara att backa som planen var    spinningen funkade bra iaf.  Sen va det bio dags : Skyfall, riktigt bra !  lite godis blev det.....cola som stång som smakar skit !     sen va inne och larvade oss lite på Statoil...  

Söndag : uppe med tuppen...Längtade till Ryssis så jag tog bilen dit och sprang ,stramade höger sida....men "gickbra" att springa 9.6 km....skönt i skogen. Älskar skoglöpena...kan skutta runt där i min egen takt. Jag besteg ingen backe idag.....hade nog av backar sen tidigare i veckan.  Hem å stretchade......kletade i lite färg i håret, då tutar mobilen......jaha...det blir en promenad med Anso när hon traskat färdigt på Ryssis. Vi gick Palstorpsrundan.

Sen behövde kroppen energi.....frös som tusan när jag kom hem.  Mums , vilken skön power nap det blev sen......  .   Förbannar mej själv för intervallerna .....haltar fram.....så jäkla onödigt !!   jag ville ju frammåt inte bakåt...  riktigt puckat av mej !!!      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards