heikebiketri

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Heike Emmrich - 12 juni 2012 21:28

Åkte tidigare till jobbet idag, för att lägga det på skrivna beslutet på "lådan" vid BUK. Hann och vinka på några gamla jobbar kompisar , Nattpatrullarna kom farandes.... . sen ytterligare en dag på jobbet med 3 personal borta , men vi fick en bra vikarie !! men allt funkade riktigt bra iaf . Bra gjort med 3 ordinarie o en vik , ist 6 ordinarie. 

I morrn blir det jobb mellan 7-15...sen får vi se....vad det kan bli tors-fre. Ska iväg och klippa mej sen senare är det sista bindväven...

Idag va jag tvungen att köra dubbelpass, behövde få ur mej "jag blir galen känslan".....jag fattade fel, och skrev inte "rätt saker" till skatten, och får då inga pengar till midsommar som jag bett om....klantigt värre av mej   . I går fick jag ett beslut som om jag inte påmint nån om det , missat det....och nästan ingen lön i sommar eller betald semester...

Jag tackar verkligen gud och allt annat att det löste sig. Men jag har varit supernervös ......önskar mej en "raksträcka" nu ett tag .....

Längtar till helgen...lördag speciellt, då ska jag o Flis tugga slalombacke..  ..men vädret längtar jag INTE till piss regn väder...mina planterade blommor håller på att ruttna bort...å alla dessa snoräckel sniglarna då....   låter jag trist o sur??    jodå så blir jag utan    , och med  för mycket trassel....har iaf beställt fina lila gummistövlar idag, super snygga !   Hoppas jag är på bättre humör i morrn då !    Äh jag går och snaskar lite mer mörkchoklad...TJING !   vad skrev jag en gång : låt inte den mörka vägen ta över.....alltså skärpning Heike !!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards