heikebiketri

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Heike Emmrich - 17 juni 2012 21:03

Mot Ryssis....trots HÄLL regn, wtf....kan ju inte vänta ut regnet, då får man ju aldrig träna.... 

Idag stos iaf liften stilla, så det var bara att börja gå uppo ner, sen lätt löp upp o ner....å gudars vad det regnade...sipprade i skorna och det blev bara halare, halare i backen..men mina skor är bra ! de höll emot. Det va jag och en Down Hill åkare, hann fick gå upp med cykeln .... , Hade pratat med Mia innan jag for iväg, jodå.. det ska bli uppehåll snart, en stund....Å det stämde faktiskt i ca: 2 hela minuter....så där lagom tid för att hinna ta av sig lite x-tra kläder...och springa upp igen...å då jäklar öppnar sig himlen bara så där in i helsike mycket....så innan jag hinner ner till varsel jackan ....är jag genomsur redan, ÄH då fick det vara!!  så där uppåner håller jag i en timme...och jag är så Blöt, så blöt..  märker av löpet med Flis i går, har lätt huvudvärk och ont i axeln/armen som jag hade kopplet , rumpan höger sida .....fin träningsvärk !  framåt em har jag ännu mer värk i skallen , känner att det kommer från axeln....försöker massera de onda punkten...då har jag återigen varit ute med Flis (promenad) och haft henne i höger hand, vänster omöjligt,  drar hon till då orkar jag inte hålla emot.

Underbart väder det blev på em, jag och Josse mumsade Köttfärsås och spagetti , Flis oxå...  förstås... 

Bara 4 dagar att jobba denna vecka !  TJOHOOOOO !!!   Midsommar redan....   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards