heikebiketri

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Heike Emmrich - 1 januari 2013 19:51

Ja, inte hoppade jag upp som ett popcorn i morse.....festen i granntrappen slutade 4.20.....försökte mej på öronpproppar men i natt var dom obehagliga.....så dom åkte ut å in....sen har jag min granne T.Fred  i granntrappen..!!!!  som gillar att börja sin dag 5.15 VARJE dag, han kommer få påhälsning av mej snart   GUBBJÄVEL !!   han tror att han bor självi HELa huset....jag höjer min höger näve!!!!!   och har man varit vaken mesta tiden av natten då jävlar brinner det till i huvvet o näven....när han T.Fred börjar...gå å lägg dej gubbe !!! 

Saknar tystnaden i huset......

Men jag vänjer mej nog vid ljud men inte med T.Fred !   vice i styrelsen vet om dilemmat....ja, ja......

Jobbade 7-14 idag  igår 16-21, lagom långa turer, det är ett bra x-tra jobb, å surhöner finns det överallt, men idag jobbade jag med ett kanongäng... Å så har jag målat, målat , målat.....och ska köpa en 2.5 l burk till, svårt att täcka den blåa färgen i tapeten. Å i morrn ska jag jobba på mitt jobb , längesedan 10-17.30 , sen ska jag spinna med Jonny, det var längesedan  ...det ser jag verkligen framemot !!  sen är jag ledig torsdag, måste ju mjukstarta !!  jobbar fredag 8-16.....ledig måndag  måste göra lite hemliga saker ibland, det som inte hamnar på bloggen, nä mycket kan jag skriva om men inte det    å jag berättar inte heller om det....ingen vet nått å ingen behöver, det skulle bli så komplicerat då.....hoppsan , hoppsan !  

I går när jag gick hem från jobbet tappade jag mobilen i golvet.....(reserven)....vad jag inte såg var att minnet trillade ut...och blev liggandes på golvet i omklädnings rummet....Vild panik utbröt när jag märkte det, jag va på väg från Öfre Frösäng när jag upptäckte det, så jag va snabb på jobbet idag och där låg det lilla minnet på golvet....PUH!   gudars vad det joxar till sig men mina mobiler hela tiden.....  .  Å så hoppas jag att jag får en fot till min stora TV.......!!!  Hoppar jämnfota över att det är så gott som barmark nu ! Fuck the snö ! 

Ska titta på Sahara sen.....slappa lite, har ju faktiskt inte tränat idag ! 

   Tja, nytt år , nya möjligheter !          Löv ju   hoppsikaloppsi !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards