heikebiketri

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Heike Emmrich - 16 januari 2013 21:48

ja, hela dagen har jag haft en konstig sömndimma i ögonen, varit jättetrött, kändes som om jag inte hade nått blod i kroppen......

18.30 var det så dags för "veckans höjdare"...Jonny spinning  ....man bara sugs med i allt !! intervaller, intervaller....idag fick vi slita intervaller stående .....hoppsihoppsi, vad det kan svida i benen, men hjärnan säger KÖR!

Bästa av allt gillar jag att jag orkar stå å köra intervaller , medans killen bredvid sitter ner....det ger mej en kick... å då när vi kör intervaller är det bara dubblatrumpinnstakter på benen   , det är då man inser vad mentalt det är,  det gör förjävla ont , jag orkar inte, benen dör...det svider aj jäklar ....men nejdå , hjärnan säger som sagt KÖR!!  å det gör man snällt då !!  hade tänkt att kasta mej hem och hinna vara lite hemma i kväll....men jag kom i sampråk med Boel....  ...å så babblade vi å lite till...Tack för pratstunden det var trevligt! .så jag kom inte hem förrän 21.00, hann å handla lite oxå......dusch o mat och klockan är 21.57....torsdag i morrn då ! hejåhå vad dagarna far fram ! i morrn blir det spinning på Ramdalen , monsterpass ska det bli står det, ja, vi får väll se !  annars tycker jag att Jonny pass = monsterpass går inte att "slå".  

     Sov gott alla  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards