heikebiketri

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Heike Emmrich - 13 januari 2013 22:02

Ett spinningpass med Suss fick avsluta arbetsveckan, men jag inte så förtjust i spinning lokalen, som en stor bastu....och vad alla tittar när det kommer in en icke-Oxelösundare  (inföddåökänd) Träffade Camilla Svärd innan, det var längesedan   .

Simmet o löpet på lördagen var också kanon. Ett bra arbetspass på Björntorp. Kul med ett sms på lördagen :Långspinning i morrn !  sånt är så roligt !!  så kl 11.00 va vi på plats.  Elin körde först sen Jonny, finns ingen bättre spinning, helt i en egen klass !! Bra musik och rätt attityd av alla spinnare ! Det var en superbra ide av Elin o Jonny, synd att jag inte kunde fika med Er sen...  Det är bokat till onsdag ! då kör vi så det ryker igen    LÄNGTAR .....

Vilodag i morgon, åker en sväng till syrran. Min adept o jag ska på studiebesök till Oxl, sen fika här !

Tycke det är onödigt med alla minus grader   .

                                            KÄRLEK

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards