heikebiketri

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Heike Emmrich - 7 juli 2013 19:21

Av detta blev det nästan inget.....

Hade tänkt ta 10.07 bussen mot stan , hoppa av vid Arnö och springa hem.....

VA FAN kommer inte bussen...jag av ju ute i god tid !!!    Skit irriterande.....  

......Jaha min klocka är 10.17......vad hände ?   jo jag gick här hemma o loda.....och helt för att jag läst 10.17

Springer väl en sväng här hemma då.....går en bit för att värma upp lite (andningen)....kommer sen på när jag ska igång med gpsen , har inget pulsband på mej.....nej jäklar skiter jag väll i att springa då!   (jag vill se lite hur jag mår, därför inget spring utan band, just nu).....

Åker väl till Stenvik då ....som jag tänkt göra efter löpet hem....letar frenetiskt efter min solmadrass....hittar inte den inte heller mina "badsandaler"......shit vad bra allt funkar idag, jaja jag får väl ligga på en handduk  och GUDARS så skönt det ska bli då !! 

Tusan vad varmt och skönt det va nere i Stenvik i dag, passade på att sola baksidan.....HUA ! så nu i kväll......

Anette och Jonas kom och la sig bredvid mej, trevligt med sällskap! Anette berättade att hon sagt upp sig i Nyk kommun och börjat jobba i Oxelösund, jisses vad jag blev förvånad...!!  hade fått en skaplig löneökning! Hon tyckte det va så härligt att cykla mellan...och på hem vägen brukade hon springa ett varv på Jogersö.....å det lät så härligt!  tänk om fler upptäckte vackra Oxelösund ! 

Efter den ihärdiga solningen blev det mat och vätska ....dock inte tillräckligt!  när jag sedan sprang va det otroligt segt ....och jag va så TÖRSTIG, att dricka då hjälpte inte mycket ! men jag sprang en vacker o varm runda , träffade på Tine på campingen !   Sprang Silverlunken....sen hade jag bestämt mej för att bada på hemvägen så jag hoppade i vattnet vid Stenvik....mummmmma så underbart (hade bikinin under)  svalkade skönt !!  sen satt jag på en solvarm klippa och njöt och torkade......fantastiskt ! fint för själen ......

     Och nu ...har jag en jädrans Solfrossa    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards