heikebiketri

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Heike Emmrich - 31 juli 2013 20:15

Efter en härlig morgonpromenad, en smaskig frukost !

Mot gymet , bålträning, men jag var så sugen på att springa så jag hastade lite .....

Ställde bilen vid Toyota, Högbrunn, sprang sen ut mot "gamlagaragen" ut mot Kungsladugården...över kornfälten, vilken njutningfull runda..bestämde mej för springa till gran häcken i Bergshammar.....allt funkade så bra idag och det gjorde mej så upprymd.....PANG .  ...så ligger jag på marken och krälar....Shit vad hände ??? har tagit emot mej med höger sida...tydligen , för det är där jag har ont!!    tog en stund innan jag kom upp....hamnade tackolov mest på gräset i dikeskanten, inte på den steniga vägen.  Stapplar upp igen, och kutar vidare.....Usch vad ont jag har...men bilen står i stan och jag är 4 km utanför...  

Hem och i med alvedon....lade mej i soffan, somnade en stund, skönt kroppen fick varva ner....

Det kom ett sött kort från en nöjd resenär idag . 

em blev en skön massage stund, Hasse-Humlan fixade det, rumpa-rygg .

Satsar på ett löp i morrn då iaf.....hjälm, knä, armskydd......alles på ! 

Nej, jag får känna efter i morgon hur det känns, mör nu !  syns inget särskilt men är öm.

Mitt liv som 50-åring har varit trubbel fyllt !  har inte varit något bra år, utom ett fåtal saker...

Hänt så konstiga saker....hela året.

                     Augusti redan i morgon....  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards