heikebiketri

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Heike Emmrich - 15 juli 2013 22:20

Gick en promenad på morgonen, sen 10 min på spikmattan.....när jag sen reste mej upp, så smällde det till och rasslade i ryggen.....och järngreppet om min rygg släppte....

Ja det började redan i lördags.....ja jag sprang med den där jäkla krampen i två timmar kippade efter andan ...och förbannade den!!  men jag ville inte visa att det gick så trögt att andas....men det märktes på de antal varv jag inte hann att springa...mot sista timmen verkade krampen ge upp....och jag fick lättare att andas...så då rullade jag på rätt bra...kunde visualisera hur många varv till jag ville hinna och det gjorde jag bra!  kroppen  tar ju en jäkla massa stryk av att springa med kramp=otillräcklig syre tillförsel.....men jag bara fasiken idet då.....jag ville göra ett längre lopp.....  

Ocj jag hade bestämt mej för att bara köra på, 3 timmar va bara att mosa....6 timmar hade jag ALDRIG klarat. Vi höll ju på att brinna upp mellan varven.....tusan vilken hetta !!  och ingen skugga......hon som kom 2 borde jag ha slagit om jag varit fullt frisk...men en tredje plats ..tja de dög!  . Vi valde jättefina cykeltröjor som pris !

Jag hade en jättekul dag med Victoria !      och att träffa alla löparvänner.....härlig känsla   

Nu hoppas jag att jag kan börja kuta snart igen på riktigt, jag fick stå över träningen med VTC-gänget idag !  Surt , men förnuftigt......och det är inte alltid roligt vara !   

Snart är det dags för Davos....och ingen backträning är gjord...näää, det har inte funkat, när jag  inte ens kan andas på plattmark, kan jag ju inte bege mej upp i slalombacken...nääää...

Det kommer bli bra iaf.  Det kommer bli jättekul ....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards