heikebiketri

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Heike Emmrich - 25 september 2013 20:43

 

Sjukt orolig över mitt öga och smärta som blev värre i går kväll, efter våran kvällsmöte va jag så himla irriterad i ögat!   sov inte många timmar i natt, det blev alvedon vid ett tiden.....nästan allt det röda var borta i morse, men jag va dimmig i ögat ist......Å nej !   började nästan tjuta........va fan.....tänk om jag inte kan starta på söndag....!!! kände mej helt nedslagen när jag åkte till jobbet. Hasade mej till Ögonkliniken på em, man kollade trycket i ögonen , gjorde syntest...allt va helt i sin ordning!!!  dä Ni !!  

Sen in till Anna ögondoktorn.....hon skulle lysa in i ögonen , i mitt onda öga skar det som blixtar när jag fick in ljuset......men det var tackolov inte lika illa som en regnbågehinne inflammation.......  men jag har en inflammation bakom ögat, som ska behandlas med droppar morgon o kväll i 3 v. 

TAck gode Gud säger jag högt direkt från    .......

- Jaha vart du iväg och springa nu då ....- säger Doktor Anna ......   VA ???  

- Jo jag vet att du springer runt överallt......

Berlin säger jag snopet.......

När jag är klar har jag en halvtimme kvar på arbetsdagen....ist för att åka ut kliva ur bilen för att typ åka hem lika snabbt, åker jag till Bozenk och handlar ut ett regnställ och en fleecetröja !  (arbetskläder). 

Lycklig skuttar jag ner till P&T kör ett lagomlätt styrkepass sen springer jag en lätt femma efteråt. 

                                 Hoppas jag kan sova gott i natt !   cyklar i morgonbitti.....brrrr...jodå !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards