heikebiketri

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Heike Emmrich - 16 september 2013 19:36

kom upp å på cyklen i morse...det regnade fortfarande när jag gick upp....lite trött, kanske va jag lite "snubig"....seg i benen...började fixa frukost....piggnade till...NEJ nu jäklar är det på med cykelkläderna !!!  sluta klema dej Heike !!     så jäkla nöjd när jag rullade i väg mot jobbet, jätteskönt att cykla denna nyregnade måndag morgon !

I väskan hade packat löparkläderna , jo springa hem va ide´n.

Så spöregn och skaplig motvind struttade jag hem, lite sega ben, men jag hade ingen tid att hålla bara km i benen...

ett hastigt besök i skogen , sen vidare !! 

När jag kom hem va jag plask blöt och frös.....  ......hungrig.....

Men jäkligt nöjd med min dag    Det vet jag en till som är : hon som gick till jobbet idag , du är bäst !   

    Tända ljus lyser upp ute på balkongen...  

     Några dagar kvar....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards