heikebiketri

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Heike Emmrich - 2 februari 2014 16:25

måste prova lite längre distanser på bandet, jag kör ju annars bara intervaller på bandet. Idag bestämde jag mej för att testa en mil iaf.

Sen va det ju det där med skor.....köpte ett par Asic i Davos som skulle vara bra , lätta att springa i DS Trainer  

Men jag fick jätte ont i benen av att springa med dom, jag har ju annars dämpade skor , dom här kändes som om jag "slog" igenom varje steg.....  . Så jag slutade springa i dom......användes bara till styrkepassen. Testade någon gång att springa intervallerna med dom , och det funkade !!!  fick inte ont i benen då. Så jag provade idag på det lite längre passet, funkade !!!  12 km och jag kände inget ont alls !  vaderna kändes lite efteråt, men jag kanske ska ha mina ilägg i när jag springer längre än intervallerna.....??  har provat att springa med mina "vanliga" löparskor då blir det lite "hård" känsla på bandet.....ja jag måste prova mej fram till Vasaloppet går av stapeln. Då ska benen hålla i typ 4 timmar på bandet.   Och absolut mer längre sträckor på bandet.....va lite snurrig när jag skulle gå av bandet ....  körde lite styrka efter det, dock inte utfall eller benövningar.

Kände inget av tanden  så märkligt ......men skönt !

Tog en sväng förbi Ista, och fick lite massage av Josse AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ.....men skönt efteråt   

Hann prata med Syrran och Ubbe , de hade fixat med routern...eller Ubbe förstås

Smält har det gjort idag   love it ! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards