heikebiketri

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Heike Emmrich - 16 februari 2014 13:41

Måndag kom jag hem straxt efter 20.30 , började 7.30....innan APT en samtal med en störande granne tillsammans med 2 från styrelsen...(han har TV på hela natten som sällskap.....miffo) (sen har jag en granne till som vaknar "tidigt".....typ 04.15- 04.30...och spättar på sin radio som sällskap....själv tycker han att volymen är låg , jävla dövöra !  ........................

Tisdag: Intervaller på band....skitbra , med fart och energi ! + styrka !

 Onsdag:   ut å kuta , 7.8 km på superlätta ben....wow efter intervallerna i går....!! bra fart dessutom !!! WOW  

Torsdagen: slutade arbetsdagen 19.00.....bara hem och dö i soffan.....

Fredag: efter att blivit väckt 04.15 av radiogrannen gick ögonen i kors idag......så helvetes trött..

Utvl samtal med min adept idag.....mamman kom senare och gav mej en kram och sa tack Heike ! sånt är fint.

Kvällen tillbringades med kollegorna på "Annes" tror jag det heter...mat och öl.....bilen blev kvar i stan....

Sprang och hämtade den på lördag fm....skön tur 14 km exakt.  Bra pass !!  igen...

Idag söndag är jag urlakad och seg....men har varit på gymet för pass 3 ! sprang tor.....as segt!....

Men de pass jag genomför är bra , och löpningen känns på en annan nivå än förut, det  har hänt nått....  

                           Ledig på onsdag ....sovmorgon och långlöp  

löp 29.1 km

3 styrkepass , känns lite men det var en sånn vecka.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards